« Home | Botafogo 1-0 Guaraní » | Wolfsburg 2-3 Hertha » | SL Benfica 2 - 0 Dinamo Zagreb (UEFA CUP) » | Club Brugge 1 - 0 FC Utrecht (UEFA CUP) » | Dnipro 1 - 0 Austria Wien (UEFA CUP) » | FC Basel 1 - 2 Hearts (UEFA CUP) » | Barcelona 1-1 Celtic (CL) » | Milan 4-0 Shaktar (CL) » | Chelsea 0 - 0 PSG (CL) » | RSC Anderlecht 1 - 2 Valencia CF (CL) » 

Sunday, November 28, 2004 

Athletic 3-0 Racing



Athletic Club: Pampín; Iraola, Murillo, Prieto, Casas; Orbaiz, Gurpegui (Bordas, min.85); Arriaga, Yeste (Tiko, min.66), Ezquerro; Urzaiz (Azkorra, min.77).

Racing de Santander; Aouate; Pedro López, Oriol, Moratón, Bertín, Regueiro; Parri, Anderson (Matabuena, min.63), Morán (Arizmendi, min.63); Banayoun, Javi Guerrero.

Goals: 1-0, min.7: Ezquerro. 2-0, min.25: Gurpegui. 3-0, min.63: Urzaiz.

Links

Powered by Blogger
and Blogger Templates